Zoek uw winkel

Klantendienst

Ruilen & Retourneren

Ruilen & terugsturen

  • 1. Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in je pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats in de verzendzak.

    2. Plak het meegeleverde retourlabel over het originele verzendlabel op de verzendzak.

    3. Geef het pakket af bij een Bpost afgifteplaats (https://parcel.bpost.be/nl/localisation) en geef het pakket af.

    4. Vraag expliciet naar een ontvangstbewijs. Bewaar je verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat jouw pakket in goede orde is ontvangen. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 10 werkdagen gecrediteerd.

    Een overzicht van de retourvoorwaarden en financiële afhandeling vind je op www.manfield.be/ruilen-retourneren/

  • 1. Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in je pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats in de verzendzak.

    2. Plak het meegeleverde retourlabel over het originele verzendlabel op de verzendzak.

    3. Geef het pakket af bij een Bpost afgifteplaats (https://parcel.bpost.be/nl/localisation) en geef het pakket af.

    4) Vraag expliciet naar een ontvangstbewijs. Bewaar je verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat jouw pakket in goede orde is ontvangen. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 10 werkdagen gecrediteerd.

    Een overzicht van de retourvoorwaarden en financiële afhandeling vind je op www.manfield.be/ruilen-retourneren/.

    Let op: sieraden mogen niet geretourneerd worden wegens de algemene hygiënevoorschriften.

  • De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

  • Het retourproces wordt gestart zodra het retourpakket door ons is verwerkt. Je ontvangt hiervan een automatische retourbevestiging via de mail. Het retourbedrag wordt dan binnen 5 werkdagen gecrediteerd.

  • Retourneren van artikelen bij Manfield kun je doen met het gegeven retourlabel. Retourneren in onze winkels is gratis.

    Let op! Kosten die worden gemaakt door het pakket via een andere vervoerder naar ons retour te zenden, worden niet vergoed door Manfield.

  • Deze vind je via https://parcel.bpost.be/nl/localisation. Voer je postcode in en de website toont vervolgens jouw dichtstbijzijnde Bpost afgiftepunt.

  • Kosten die worden gemaakt door het pakket via een andere vervoerder retour te verzenden, kunnen niet worden verhaald op Manfield.

  • Indien je een artikel hebt gekocht met een voucher en je stuurt het artikel retour, dan kan je een nieuwe voucher aanvragen bij de Klantenservice. Mail of bel de Klantenservice en vermeld je ordernummer, zij verstrekken dan een nieuwe voucher.

Klantenservice

Manfield klantenservice is je graag van dienst! Staat je vraag er niet tussen of heb je een andere dringende vraag? Neem gerust contact met ons op via onderstaande contactgegevens of chat met een van onze klantenservice medewerkers. Wegens drukte bij de klantenservice is de wachttijd momenteel langer dan je bij ons gewend bent. We danken je bij voorbaat voor het begrip.

Werkdagen: 09:00 - 17:00

Vind mijn winkel >