Op https://www.manfield.be/algemene-voorwaarden/ vind je alle algemene voorwaarden welke betrekking hebben op de Manfield webshop.
Indien je een klacht hebt over een online aankoop dan kun je een mail sturen naar klantenservice@manfield.nl met de volgende gegevens:
- Wat is de klacht
- Waar en wanneer heb je het product gekocht. Indien het een online bestelling betreft kun je het ordernummer doorgeven
- Foto's van de klacht, inclusief een geheelaanzicht van het artikel
Als je een klacht in wilt dienen over een winkelaankoop kun je met het artikel en het aankoopbewijs langsgaan bij een Manfield filiaal bij jou in de buurt. Voor overige vragen over winkelaankopen kun je contact opnemen met de klantenservice of gebruik maken van het contactformulier.
We bieden 6 maanden garantie op artikelen. Deze garantie is van toepassing op fabricagefouten. Schade aan zolen, ritsen, hakken of applicaties en schade ontstaan door gebruik of slijtage vallen niet binnen deze garantie. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk het artikel goed te onderhouden. Een artikel valt niet onder de garantie indien er een onderhoudsmiddel is gebruikt van een andere aanbieder. Vraag advies over onderhoud in een van onze winkels of neem contact op met de klantenservice.
Manfield klantenservice is je graag van dienst! Staat je vraag er niet tussen of heb je een andere dringende vraag? Neem gerust contact met ons op via onderstaande contactgegevens of chat met een van onze klantenservice medewerkers. Wegens drukte bij de klantenservice is de wachttijd momenteel langer dan je bij ons gewend bent. We danken je bij voorbaat voor het begrip.
Werkdagen: 09:00 - 17:00
TAS